The دیابت کودک Diaries

Wiki Article

به ‌مرور زمان با بالاتر رفتن مقاومت به انسولین، با فرسودگی سلول‌های بتا پانکراس مواجه می‌شویم و لوزالمعده کم‌کم از کار افتاده شده و نمی‌تواند انسولین کافی برای مقابله با مقاومت سلول‌ها تولید کند.

بیشتر مبتلایان روش‌های درمانی مختلف را کنار هم به‌ کار می‌گیرند. پیشنهاد ما این است که به دریافت مشاوره آنلاین یا حضوری از متخصص غدد و دکتر داخلی در دکترتو، هرچه سریع‌تر روند درمان را آغاز کنید. برخی روش‌های درمانی برای کنترل دیابت نوع ۲ شامل این موارد می‌شوند:

تشنگی بیشتر می تواند علائم دیگری مانند تکرر ادرار ، احساس گرسنگی غیرمعمول ، خشکی دهان و افزایش یا کاهش وزن را همراه داشته باشد.

کمای دیابتی. زمانیکه یک شخص با بیماری دیابت نوع ۲ شدیدا مریض شده و یا آب بدنش خیلی کم می‌شود و قادر به نوشیدن آب کافی برای جبران بی‌آبی نیست، ممکن است دچار این بیماری خطرناک شود.

«اگر شما هم در مورد دیابت نوع دو اطلاعاتی دارید که برای سایر خوانندگان مفید است، در قسمت نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.»

افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ باید قبل از روزه گرفتن حتما با دکتر خود مشورت کنند.

هرچقدر هم تعداد جوانان مبتلا بیشتر شود، احتمال بروز عوارض ناشی از دیابت نوع دو هم در سنین جوانی بالاتر می‌رود. بنابراین برای پیشگیری از مشکلات و بیماری‌های جدی در بلند مدت read more باید به‌دنبال روش درمان مناسب بود.

استرس به ویژه برای افراد دیابتی نگران کننده است. استرس نه تنها فشار خون را افزایش می دهد بلکه می تواند سطح گلوکز خون را نیز افزایش دهد. بسیاری از افراد مبتلا به دیابت دریافتند که تکنیک های آرام سازی می تواند به مدیریت وضعیت آنها کمک کند.

در دیابت نوع ۱ انسولین تولید نمی شود ولی در نوع دو انسولین تولیدشده کافی نیست.

شایع‌ترین علائم دیابت نوع ۱ در بین بچه‌ها و بزرگسالان شامل موارد زیر است:

از هر سه نفر دیابت حدود دو نفر به دلیل بیماری قلبی می میرند. به همین دلیل ، کنترل کلسترول و فشار خون بالا علاوه بر قند خون مهم است. خبر خوب این است که همه این بیماری ها به تغییرات سبک زندگی سالم پاسخ می دهند.

همچنین مهم است که سطح فشار خون و کلسترول خود را در محدوده ای که پزشک برای شما تعیین می‌کند، نگه دارید.

داروهای ترکیبی (گلیبورید / متفورمین [گلوکوسانس] ، روزیگلیتازون / متفورمین [آوندامت] ، گلیپیزید / متفورمین [متاگلیپ] ، پیوگلیتازون / متفورمین [اکتوپلاسم] و متفورمین / سیتاگلیپتین [ژانومت]]

عدد بین ۵.۷ تا ۶.۴ درصد نشانه این است که فرد در آستانه قند خون بالا قرار دارد و عدد بالاتر از ۶.۵ درصد هم یعنی فرد قند خون بالا دارد.

Report this wiki page